Rage
Legacy Member
Dit is vreselijk irritant.
Ik heb een tiental cd'kes waarvan ik de inhoud op de harde schijf wil zetten.
Ik steek CD1 erin, ik open deze computer. Ik zie de inhoud van CD1, ik kopieer alles.
Ik haal CD1 eruit, ik steek CD2 erin. Ik zie inhoud van CD1 ??? Als ik cd er een aantal keer in en uit doe zie ik uiteindelijk de inhoud van CD2. Soms moet ik dit tien keer doen.
Via start=>run=> cmd.exe vind ik ook de bestanden van CD1.
oplossing?
(wat cd software betreft: ik heb Nero, Alcohol, Blindwrite en Daemon tools geinstalleert, geven die dit probleem?)
alvast bedankt
Ik heb een tiental cd'kes waarvan ik de inhoud op de harde schijf wil zetten.
Ik steek CD1 erin, ik open deze computer. Ik zie de inhoud van CD1, ik kopieer alles.
Ik haal CD1 eruit, ik steek CD2 erin. Ik zie inhoud van CD1 ??? Als ik cd er een aantal keer in en uit doe zie ik uiteindelijk de inhoud van CD2. Soms moet ik dit tien keer doen.
Via start=>run=> cmd.exe vind ik ook de bestanden van CD1.
oplossing?
(wat cd software betreft: ik heb Nero, Alcohol, Blindwrite en Daemon tools geinstalleert, geven die dit probleem?)
alvast bedankt
