pierhairman
Legacy Member
ik heb samen met nen maat elk een seagate HD gekocht (160 gig)
het vreemde , ik heb deze in een rack gestoken en die rack in een externe enclosure gestoken
dit werkt met mijn oudere maxtor , met de seagate van mijn maat , Maar niet met mijn seagate
de hd is niet kapot , het rack ook niet , en je kan aan de hd als je deze rechtsreeks op het mobo aansluit , op mijnen maat zijnen pc , we hebben ze al geformat en zo nog lukt het niet ,
zou dit kunnen liggen aan het feit dat ik nog gene service pack 2 heb staan , of moet ik omdat het een seagate hd is met iets extra rekening houden ?
Vriendelijke groeten
het vreemde , ik heb deze in een rack gestoken en die rack in een externe enclosure gestoken
dit werkt met mijn oudere maxtor , met de seagate van mijn maat , Maar niet met mijn seagate
de hd is niet kapot , het rack ook niet , en je kan aan de hd als je deze rechtsreeks op het mobo aansluit , op mijnen maat zijnen pc , we hebben ze al geformat en zo nog lukt het niet ,
zou dit kunnen liggen aan het feit dat ik nog gene service pack 2 heb staan , of moet ik omdat het een seagate hd is met iets extra rekening houden ?
Vriendelijke groeten