Goblin13
Legacy Member
Heb me nu deze aangeschaft(zeer mooie kaart)
drivers geinstalleerd enz..
vraag:ik heb een setje Harman Kardon 2.1 voor op de pc
waar moet ik die stekker insteken die normaal op uw mobo staat aangesloten?
heb ze allen geprobeerd maar zonder enige klank?
is deze kaart gewoon om via versterker te spelen of kan het ook zo met een pc setje boxen worden aangesloten?
thx alvast
drivers geinstalleerd enz..
vraag:ik heb een setje Harman Kardon 2.1 voor op de pc
waar moet ik die stekker insteken die normaal op uw mobo staat aangesloten?
heb ze allen geprobeerd maar zonder enige klank?
is deze kaart gewoon om via versterker te spelen of kan het ook zo met een pc setje boxen worden aangesloten?
thx alvast
