Swiske
Legacy Member
Hallo, ik ga het probere zo kort en duidelijk mogelijk te maken 
Ik speel nu een tijdje sc2 en mw2 en mijn pc is niet zo sterk maar kan het wel aan op niet zo hoge graphics. Nu vraag ik mij af, kan het kwaad dat als ik deze spellen speel mijn ram verbruik(ik heb 4gig) 75% is dus 3gig in gebruik is en dat mijn processor hard moet werken uren aan een stuk. Ik vraag dit omdat de cpu van mijn vorige pc helemaal gecrasht was en niet meer te maken, dit komt denk ik door te veel aan een stuk zware spellen te spelen. De cpu van mijn nieuwere pc is beter, maar zou deze ook kunnen gaan crashe en kan ik dit voorkomen door te overclocke? Mijn processor is een pentium(R) Dual core E5300 @ 2.60 Ghz en deze is goed om te overclocke blijkbaar. Of kan ik dit voorkomen door een andere videokaart te kopen of doet dit helemaal niets? Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Greetz

Ik speel nu een tijdje sc2 en mw2 en mijn pc is niet zo sterk maar kan het wel aan op niet zo hoge graphics. Nu vraag ik mij af, kan het kwaad dat als ik deze spellen speel mijn ram verbruik(ik heb 4gig) 75% is dus 3gig in gebruik is en dat mijn processor hard moet werken uren aan een stuk. Ik vraag dit omdat de cpu van mijn vorige pc helemaal gecrasht was en niet meer te maken, dit komt denk ik door te veel aan een stuk zware spellen te spelen. De cpu van mijn nieuwere pc is beter, maar zou deze ook kunnen gaan crashe en kan ik dit voorkomen door te overclocke? Mijn processor is een pentium(R) Dual core E5300 @ 2.60 Ghz en deze is goed om te overclocke blijkbaar. Of kan ik dit voorkomen door een andere videokaart te kopen of doet dit helemaal niets? Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

Greetz