Sh@rky1337
Legacy Member
Ik zou dus binnenkort een nieuwe mobo, cpu, willen kopen.
De nieuwe cpu en mobo zouden wsl. een amd 64 3-duizend enzoveel worden en natuurlijk een moederbord om goed te kunnen overclocken.
Ik heb een voeding, heb ze wat gespoten, in het zilver, om wat bij mijn case te passen enzo. deze voeding is 300W.
Mijn vraag is nu, zou ik dit kunnnen met die voeding die ik nu heb of is het nodig om een zwaardere te nemen, bvb. een van 350W of 400W.
Thx Steven
De nieuwe cpu en mobo zouden wsl. een amd 64 3-duizend enzoveel worden en natuurlijk een moederbord om goed te kunnen overclocken.
Ik heb een voeding, heb ze wat gespoten, in het zilver, om wat bij mijn case te passen enzo. deze voeding is 300W.
Mijn vraag is nu, zou ik dit kunnnen met die voeding die ik nu heb of is het nodig om een zwaardere te nemen, bvb. een van 350W of 400W.
Thx Steven
). Met 2 fans gaat er al direct 5°C (mss wat meer maar zeker niet minder) vanaf.