goldenkenzo
Legacy Member
Ik heb nu 2*256mb van oczpc4000 (gold edition)
Graag had ik nu nog eens 2*256mb bijgestoken maar mijn huidige is rev.1 ( 2.5-4-4) en ze verkopen nu enkel nog rev.2 (2-3-3).
Mijn huidige latjes werken in dual channel maar als ik er nog eens twee bijsteek werken die dan ook in dual channel?
En als ik er twee bijsteek moeten die dan rev.1 zijn of maakt dat dan niet uit?
Alvast bedankt...
Graag had ik nu nog eens 2*256mb bijgestoken maar mijn huidige is rev.1 ( 2.5-4-4) en ze verkopen nu enkel nog rev.2 (2-3-3).
Mijn huidige latjes werken in dual channel maar als ik er nog eens twee bijsteek werken die dan ook in dual channel?
En als ik er twee bijsteek moeten die dan rev.1 zijn of maakt dat dan niet uit?
Alvast bedankt...
als ge nu 1x 512 apacer (400mhz) CL2.5 hebt en 1x MDT 512 (400mhz) CL2.5 bijkoopt loopt da ook in dual channel ? of is het echt VEEL beter da ge 2x Apacers hebt ?