mettes
Legacy Member
Okay ik heb dus een soort gekraak dat uit mijn boxen komt , als ik mp3's speel in windows media player en in winamp ... Het is niet zo'n erg gekraak maar ge hoort het toch een beetje , en sommige liedjes spelen ook een beetje trager dan normaal ...
Ik weet niet waaraan het ligt en ik heb het pas recent gekregen (kan het ook antivirus zijn ofzo,kzou het niet weten)
kan er iemand mij hier is advies geven
Ik heb zelf cambridge soundworks 4 point surround sound en een soundcard creative player live 1024
Thx
Ik weet niet waaraan het ligt en ik heb het pas recent gekregen (kan het ook antivirus zijn ofzo,kzou het niet weten)
kan er iemand mij hier is advies geven
Ik heb zelf cambridge soundworks 4 point surround sound en een soundcard creative player live 1024
Thx

