Jere
Legacy Member
Hey,
Ik heb een paar maanden geleden een laptop gekregen en sinds een paar weken (ongeveer 10) zijn daar allemaal strepen op gekomen, het begon bij 1 en inmiddels zijn het er al meer dan 50!
Ik vind dit VRESELIJK irritant en ben dus op een idee gekomen om een 2e scherm aan te sluiten, zodat ik mijn laptop kan toe doen en dat dan alles naar dat aangesloten scherm komt... Het werkt niet naar mijn goesting en nu werk ik op 1 groot bureaublad, ik kan met mijn muis van het ene scherm naar het andere verzetten. Dit vind ik ook irritant en ik wil dus dat als ik mijn laptop toe doe dat alles naar dat aangesloten scherm komt, wat ik dus al eerder zei, niet werkt.
Ik werk met XP , in het engels, en ik en mijn broer kunnen het maar niet vinden
Weet iemand een oplossing?
Allesinds bedankt!
Ik heb een paar maanden geleden een laptop gekregen en sinds een paar weken (ongeveer 10) zijn daar allemaal strepen op gekomen, het begon bij 1 en inmiddels zijn het er al meer dan 50!
Ik vind dit VRESELIJK irritant en ben dus op een idee gekomen om een 2e scherm aan te sluiten, zodat ik mijn laptop kan toe doen en dat dan alles naar dat aangesloten scherm komt... Het werkt niet naar mijn goesting en nu werk ik op 1 groot bureaublad, ik kan met mijn muis van het ene scherm naar het andere verzetten. Dit vind ik ook irritant en ik wil dus dat als ik mijn laptop toe doe dat alles naar dat aangesloten scherm komt, wat ik dus al eerder zei, niet werkt.
Ik werk met XP , in het engels, en ik en mijn broer kunnen het maar niet vinden

Weet iemand een oplossing?
Allesinds bedankt!


(Terecht)