EndjA
Legacy Member
probleemstelling:
Ik heb een ATI 9600 XT en als mobo een Aopen AK86-L dat ter zijde. Nu komt mijn pobleem: wanneer ik fifa 2005 speel is er geen enkel probleem met mijn computer (3d kaart) het spel loopt perfect zo als het hoort.
Nu wanneer ik Counter-strike wil spelen, loopt het mis. Ik kan zo een 10 min. spelen en dan spring ik terug naar windows en zegt deze dat de VPU RECOVER opnieuw is ingesteld. Ik keer dan terug naar het spel en dan gaat mijn scherm uit. En dan moet ik restart doen.
Ik heb de oude catalysator (versie 4.5) geinstalleerd omdat ik bij de nieuwste een melding krijg dat de "frequency out of hZ is" ofiets terwijl da eigenlijk niet kan!
Ik hoop dat jullie er aan uit kunnen anders moet ja mar wa vragen stellen.
Kan iemand mij helpen? plz...
Ik heb een ATI 9600 XT en als mobo een Aopen AK86-L dat ter zijde. Nu komt mijn pobleem: wanneer ik fifa 2005 speel is er geen enkel probleem met mijn computer (3d kaart) het spel loopt perfect zo als het hoort.
Nu wanneer ik Counter-strike wil spelen, loopt het mis. Ik kan zo een 10 min. spelen en dan spring ik terug naar windows en zegt deze dat de VPU RECOVER opnieuw is ingesteld. Ik keer dan terug naar het spel en dan gaat mijn scherm uit. En dan moet ik restart doen.
Ik heb de oude catalysator (versie 4.5) geinstalleerd omdat ik bij de nieuwste een melding krijg dat de "frequency out of hZ is" ofiets terwijl da eigenlijk niet kan!
Ik hoop dat jullie er aan uit kunnen anders moet ja mar wa vragen stellen.
Kan iemand mij helpen? plz...