slijpschijf
Legacy Member
Vraagje, als ik mijn 3000+ in mijn dfi bord steek, kan ik daar voltage tot op 1.55*1,26 zetten (=1.953 volt)
Als ik mijn 3200+ in hetzelfde bord plug, geraak ik zelf niet aaan 1.55*1.23(=1.9volt), de pc valt gewoon uit...
Dus vraag, aan wat ligt dat in met dien 3200+ geen 1.9 volt kan geven, Temps zijn goed!!, heb aopen 350watt en 400watt superflower geprobeert, bij beiden zelfde resultaat
iemand raad??
Als ik mijn 3200+ in hetzelfde bord plug, geraak ik zelf niet aaan 1.55*1.23(=1.9volt), de pc valt gewoon uit...
Dus vraag, aan wat ligt dat in met dien 3200+ geen 1.9 volt kan geven, Temps zijn goed!!, heb aopen 350watt en 400watt superflower geprobeert, bij beiden zelfde resultaat
iemand raad??

, mijn 12volt is te laag
, binnenkort is teste met antec
ad: