tHeBlUeHuLk
Legacy Member
Ok, mijn Adapter van mijn HP pavilion dragon is nr de zak. Ik heb een nieuwe gekocht, van trust, waarbij ik het voltage kan instellen, omdat de adapters die ik nodig had voor deze laptop blijkbaar niet meer in fabricage zijn (bron MM en Saturn).
Bijgevolg zit ik met het volgende: ik heb nu een adapter waarmee ik mijn pc kan aanzetten en al de basics kan doen. Jeuj. Enkel laadt deze adapter mijn batterij niet op (no biggie eig) maar het volgende probleem stelt zich wel: ik kan geen games meer spelen.
Waar vroeger alles vloeiend gebeurde, krijg ik nu na een minuut of 2 vreselijke lag van mijn graka, en dit herhaalt zich voortdurend.
Dit ligt voor 100% aan die nieuwe stroomtoevoer, maar wat kan ik daar aan doen? Het voltage op 19.5 zetten ipv 19? (batterij heeft 19V en als ik enkel op batterij speelde kreeg ik dezelfde lag). of zijn er instellingen die ik kan aanpassen? Wil hier niets doorbranden
Bijgevolg zit ik met het volgende: ik heb nu een adapter waarmee ik mijn pc kan aanzetten en al de basics kan doen. Jeuj. Enkel laadt deze adapter mijn batterij niet op (no biggie eig) maar het volgende probleem stelt zich wel: ik kan geen games meer spelen.
Waar vroeger alles vloeiend gebeurde, krijg ik nu na een minuut of 2 vreselijke lag van mijn graka, en dit herhaalt zich voortdurend.
Dit ligt voor 100% aan die nieuwe stroomtoevoer, maar wat kan ik daar aan doen? Het voltage op 19.5 zetten ipv 19? (batterij heeft 19V en als ik enkel op batterij speelde kreeg ik dezelfde lag). of zijn er instellingen die ik kan aanpassen? Wil hier niets doorbranden
