Musback
Legacy Member
ik heb indruk dat dat koelen niet veel uithaalt, hij maakt alleen erg veel lawaai vanuit men voeding en deze is altijd redelijk koel, kan ik hem niet instellen dat hij af en toe opspringt of gewoon trager draait?
(koelingsfan van voeding bedoel ik dan hé)
hartelijk dank bij voorbaat
(koelingsfan van voeding bedoel ik dan hé)
hartelijk dank bij voorbaat