Kwertie
Legacy Member
Kheb dus voor de moment 'slechts' 3 schijven en 2 dvd-rw's zitten, samen met een oc'ed mobileke en dieje 6800ultra,
nu ik wilde die externe schijf uit da bakske doen en in mijn systeem steken.. zodat ik dus 4 schijven en 2 dvd-rw's heb, met raid controller uiteraard, maar als ik nog maar 30 à 40 seconden in windows zit, loopt em gewoon muurvast (GEEN reboot)
Normaal zou je mssn zeggen da de voeding te zwak zou zijn (Antec 380Watt), maar dan zou je toch een reboot hebben?
Wanneer ik m'n cpu op 2ghz zet, daalt temp naar 28° en zit ik nog steeds met hetzelfde probleem met de 4 schijven,
wat zou het dan zijn moest het de voeding niet zijn, of toch? 
=> Als ik 3 schijven + 2 dvd-rw's doe, is em 100% stabiel
=> Als ik ENKEL 4 schijven zet, loopt em dus ook al vast, na 30 seconden in windows (als ik in die tijd kijk bij deze computer, staan alle schijven ertussen, worden dus goed gedetecteerd)
thx alvast
nu ik wilde die externe schijf uit da bakske doen en in mijn systeem steken.. zodat ik dus 4 schijven en 2 dvd-rw's heb, met raid controller uiteraard, maar als ik nog maar 30 à 40 seconden in windows zit, loopt em gewoon muurvast (GEEN reboot)
Normaal zou je mssn zeggen da de voeding te zwak zou zijn (Antec 380Watt), maar dan zou je toch een reboot hebben?
Wanneer ik m'n cpu op 2ghz zet, daalt temp naar 28° en zit ik nog steeds met hetzelfde probleem met de 4 schijven,
wat zou het dan zijn moest het de voeding niet zijn, of toch? 
=> Als ik 3 schijven + 2 dvd-rw's doe, is em 100% stabiel
=> Als ik ENKEL 4 schijven zet, loopt em dus ook al vast, na 30 seconden in windows (als ik in die tijd kijk bij deze computer, staan alle schijven ertussen, worden dus goed gedetecteerd)
thx alvast


