Archief - Videokaart naar de zak?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Obernik

Legacy Member
ik was deze avond Far Cry aan het spelen toen ineens het spel crashte en mijn scherm er zo uit zag:

klikken


Na opnieuw opstarten ziet het meeste er terug ok uit, maar alleen een deel iconen worden niet goed weergegeven...

klikken 2

Is mijn videokaart naar de zak?

Conqie

Legacy Member
mischien en mischien ook niet
wa zijn uw temps? welke drivers staan erop
staat er nog stukke van andere drivers op?

Obernik

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
mischien en mischien ook niet
wa zijn uw temps? welke drivers staan erop
staat er nog stukke van andere drivers op?

mja, qua temps heb ik geen idee... tis de eerste keer dat ik dit voorheb en heb mijn pc iets meer dan een jaar.
Tis de voorlaatste pc van de aldi, daar zit een Radeon 9800 XL in. Heb 1 maal een update van mijn drivers gedaan, maar dit is al zeker een half jaar geleden

***ARF***

Legacy Member
denk eerder u pcb da de snelheden ni aankan
heb het ok al voorgehad me 1 van mijn vorige 9800pro's
deed de oc snelheden goed
gaf geen krimp op doom3 enzo
temps waren in orde (wc op de core en blazer op de mem)
en na een kwartier kreeg ik gewoon volle bak lijnen

was ne 9800pro met pro pcb

Obernik

Legacy Member
***ARF*** zei:
denk eerder u pcb da de snelheden ni aankan
heb het ok al voorgehad me 1 van mijn vorige 9800pro's
deed de oc snelheden goed
gaf geen krimp op doom3 enzo
temps waren in orde (wc op de core en blazer op de mem)
en na een kwartier kreeg ik gewoon volle bak lijnen

was ne 9800pro met pro pcb

wat wil dit nu concreet zeggen? (sorry, ben nogal hardware leek...)

nTFs

Legacy Member
het lijkt er sterk op da uw geheugen op uw videokaart naar de zak is.

kornfleek

Legacy Member
heb et eerlijk gezegd ook al voorgehad.. Probeer eens naar een herstelpunt terug te gaan voor dat ge da voor hebt gehad.. Bij mij hielp dit..

Grtz

nTFs

Legacy Member
kornfleek zei:
heb et eerlijk gezegd ook al voorgehad.. Probeer eens naar een herstelpunt terug te gaan voor dat ge da voor hebt gehad.. Bij mij hielp dit..

Grtz

euh..as het geheugen echt naar de zak is dan zal een herstelpunt ni meer veel helpen denk ik.
Ik heb het ook eens gehad vroeger..kaart was gelukkig toen nog in garantie.

epoX

Legacy Member
omg ..
Ik heb identiek hetzelfde..
Heb ook de ALDI PC met 9800 XL
Heb veel dat scherm gewoon vanzelf op power save mode springt.
En mijn 3D kaart krijgt HEEL warm
En de fan van men VGA koeler draait soms ECHT traag en maakt veel lawaai

Obernik

Legacy Member
heb er eigenlijk nooit eerder last van gehad... tot vandaag dus. Het enige wat er nu nog scheelt is da sommige iconen niet weergegeven worden. Verder heb ik voorlopig nog een problemen.

Hebt gij het al opgelost?

pina

Legacy Member
vidkaart naar de friet. Heb identiek hetzelfde probleem voorgehad enkele weken geleden. Kon het nog in laatste instantie laten draaien door de underclocken. Heb het gewoon teruggebracht en een 6600GT in de plaats genomen :) (er zat een jaar garantie op)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan