rooz
Legacy Member
Medion MT 2224 (beetje ouder dan een jaar)
PIV 3.0
512 DDR
9800 XL (wordt gelezen als Pro)
Windows XP Pro SP 1
Mijn PC maakte veel lawaai, dus ik deed hem ff open om te kijken.
Niets speciaal, dicht doen en ff rebooten.
Als ik bij het aanmeldscherm kom, valt opeens mijn monitor uit.
PC is nog aan, dus ik doe hem uit en reboot.
En dan krijg ik dit :
http://nine.tarcon.be/omg.JPG
Na 5 minuten uitgestaan te hebben is het weer normaal, maar nu is er nog steeds veel lawaai.
PIV 3.0
512 DDR
9800 XL (wordt gelezen als Pro)
Windows XP Pro SP 1
Mijn PC maakte veel lawaai, dus ik deed hem ff open om te kijken.
Niets speciaal, dicht doen en ff rebooten.
Als ik bij het aanmeldscherm kom, valt opeens mijn monitor uit.
PC is nog aan, dus ik doe hem uit en reboot.
En dan krijg ik dit :
http://nine.tarcon.be/omg.JPG
Na 5 minuten uitgestaan te hebben is het weer normaal, maar nu is er nog steeds veel lawaai.

