giele
Legacy Member
Ik weet niet of dit de juiste plek is voor deze vraag maar ik krijg het niet opgelost.
De videorecorder van ons bomma doet zeer raar.
Videos afspelen en opnemen lukt niet meer. Philips LCD tv zegt dan Geen Beeldsignaal of niet ondersteunt videoformaat.
Ik dacht toen van ok, ik heb thuis oook nog eentje op zolder liggen. we hangen die eraan.. Zelfde probleem...
Ze hebben wat schrik voor hun collectie opgenome muziekconcerten, ze zillen geen ander systeem, .... Dus moet ik het werkende zien te krijgen, ook al heeft vhs geen toekomst meer! Die mensen zijn daar zo blij mee.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
VRC hangt via scart aan de LCD en springt automatisch op het juiste kanaal bij opstarten VCR. Een DVD speler werkt wel (eens geprobeerd met dezelfde scarts etc). Tuner via VCR werkt ook..
Ik begrijp er gewoon niets meer van
De videorecorder van ons bomma doet zeer raar.
Videos afspelen en opnemen lukt niet meer. Philips LCD tv zegt dan Geen Beeldsignaal of niet ondersteunt videoformaat.
Ik dacht toen van ok, ik heb thuis oook nog eentje op zolder liggen. we hangen die eraan.. Zelfde probleem...
Ze hebben wat schrik voor hun collectie opgenome muziekconcerten, ze zillen geen ander systeem, .... Dus moet ik het werkende zien te krijgen, ook al heeft vhs geen toekomst meer! Die mensen zijn daar zo blij mee.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
VRC hangt via scart aan de LCD en springt automatisch op het juiste kanaal bij opstarten VCR. Een DVD speler werkt wel (eens geprobeerd met dezelfde scarts etc). Tuner via VCR werkt ook..
Ik begrijp er gewoon niets meer van


