Archief - Valt stil ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

alpha9

Legacy Member
Ok het zit zo in elkaar. Als ik op men pc zit: te gamen, fimtje te bekijke, muziek te luisteren; dan valt ie per momenten ,pak weg om het half uur, voledig stil. Dus alles blijft staan. Sound stopt, animaties stoppe... Alles blijft stil. Na 15 tal seconden is het over. Nu denk je mischien, wat zijn 15 seconden, Ik krijg er gewoon de schijt van.

Ik denk dat het aan mobo of processor ligt:
Mobo: Abit KV8 pro
Procesor: Amd 64 3400+
3d: Ati radeon 9600 pro

iemand een idee om dit probleem te verhelpen? ->Drivers, denk het niet, heb alles erop gezet...

btw: Vrolijk kerstmis e iedereen.

Fr@gsta

Legacy Member
veel kans dat er softwarematig ergens iets mis is, maar begin dat eens op te sporen.

Probeer allesinds dit:

-bios flashen naar laatste versie
-herinstalleer je videokaart drivers nog eens
-probeer eventueel uw VIA 4in1 drivers nog eens te herinstalleren, neem degene van op de via site en niet die bij je cd-rom van je moederbord. Om de laatste versie te hebben.


ook een Vrolijk Kerstfeest :woohoo:

alpha9

Legacy Member
Bedoel je hiermaa 'Hardware' versnelling. Deze staat op maximum, en gecombineert schrijven is ingeschakelt.
= fastwrite? (kga terwijl eens googlen)

nTFs

Legacy Member
fastwrite = snel schrijven.
bij mijne vorige - 9600 XT - moest dit altijd uit ofwel ne crash...

alpha9

Legacy Member
mja tis geen crash he, tis gewoon ff ne tijdje Stil, zoals em uit is, maar alles in pc draait nog maar geluid valt weg, en beeld blijft staan.

Fr@gsta

Legacy Member
Fastwrites kan het ook zijn natuurlijk, men methodes zijn iet drastischer :D

alpha9

Legacy Member
mja kijk als ek bij hardware versnelling keek. Dan stond da op Maximaal. Ik heb die ietsje minder gezet. (er stond bij: Om erstige problemen mry directX te verhelpen )
maar dan zijn directDraw en direct3d uitgeschakelt, erg?

dan ook nog aankruisen: gecombineert schrijven wth is dat?
soz, ik ken de **** van men 3d kaart ze, heb em pas

alpha9

Legacy Member
ga eens vlug wat spelen, kijke naar verschil...
Anders drivers opnieuw , en nieuwere mischien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan