cram
Legacy Member
Ik heb een usb stick gekocht merk Medion.
Maar nu blijkt als ik die stick in een usb hub steek,dan zegt die dat mijn usb hub te traag is.
Het is een Nvidia Corp nforce OHCI USB Controller
Versie 1.00
Interface OHCI
Aantal kanalen 3
Ondersteunede Snelheden laag (1,5Mbps)fullspeed (12Mbps)
Is er een mogelijk heid om die sneller te maken via een update of zo?
Maar nu blijkt als ik die stick in een usb hub steek,dan zegt die dat mijn usb hub te traag is.
Het is een Nvidia Corp nforce OHCI USB Controller
Versie 1.00
Interface OHCI
Aantal kanalen 3
Ondersteunede Snelheden laag (1,5Mbps)fullspeed (12Mbps)
Is er een mogelijk heid om die sneller te maken via een update of zo?

