the d@kter
Legacy Member
Heb ook problemen met usb hubs op mijn moederbord. Ken er alleen ni zo veel van. Weet eigenlijk ni of dak ooit die drivers geinstalleerd heb. Heb alleen nu een ipod gekocht en krijg een balkske vanonder dak mijn usb poort traag is en dak die kan versnellen.
Mijn moederbord is een MSI 865PE Neo en ik heb normaal een 6 tal USB2.0 poorten.
Maar als ik ga zien in apparatenbeheer staat er geen een tussen.
Heb sp2 geinstalleerd. weet ni of da er iet mee te maken heeft...
Heb ook is gaan zien opt forum en daar stond da ge da in bios kon veranderen. Heb eens rondgezien in bios maar vind da ni, prolly cause da ne ASUS was.
Please, heeft er iemand een idee, moet ik gewoon drivers installeren, en zo ja de welke?
Help me, Ipod ga pokketraag!!!
Mijn moederbord is een MSI 865PE Neo en ik heb normaal een 6 tal USB2.0 poorten.
Maar als ik ga zien in apparatenbeheer staat er geen een tussen.
Heb sp2 geinstalleerd. weet ni of da er iet mee te maken heeft...
Heb ook is gaan zien opt forum en daar stond da ge da in bios kon veranderen. Heb eens rondgezien in bios maar vind da ni, prolly cause da ne ASUS was.
Please, heeft er iemand een idee, moet ik gewoon drivers installeren, en zo ja de welke?
Help me, Ipod ga pokketraag!!!