mrshadow1
Legacy Member
IK heb een 8800GT nu in mijn pc'ke zitten.
Van CPU is het een Q6600.
Ik speel games in een resolutie van 1680X1050.
Nu zou ik willen beginnen met DX 11.
Dus is vervanging van mijn GPU aan de orde.
Ik had gedacht aan deze:
ASUS ENGTX460 DirectCU TOP/2DI/768MD5
of
ASUS ENGTS450 DIRECTCU/DI/1GD5.
Ik hoop nog een tijdje verder te doen met de rest van configuratie.
Dus had ik graag jullie mening gehad.
Van CPU is het een Q6600.
Ik speel games in een resolutie van 1680X1050.
Nu zou ik willen beginnen met DX 11.
Dus is vervanging van mijn GPU aan de orde.
Ik had gedacht aan deze:
ASUS ENGTX460 DirectCU TOP/2DI/768MD5
of
ASUS ENGTS450 DIRECTCU/DI/1GD5.
Ik hoop nog een tijdje verder te doen met de rest van configuratie.
Dus had ik graag jullie mening gehad.