Qualistor
Legacy Member
hellow,
heb een vraagske .. als ik een tijdje ( lees : 30 min ofzo ) bezig bezig op m'n laptop, valt ie gewoon uit ( ACER TRAVELMATE 433LM ) .. maar deze wordt enorm warm .. ( is wel normaal voor een laptop schijnt ) .. nu als ik de achterkant van m'n laptop iets ophoog, dan kan ik der veel langer mee doen vooraleer ie uitvalt ..
maar als game ( NFSU2 ) dan kan ik mss 5 min het spel spelen vooraleer ie uitvalt ..
dus het probleem is de temperatuur ..
what to do about ?
heb al in de bios gekeken, maar kan de temp nergens hoger zetten tegen het uitvallen ..
ook heb ik de ventilatorkes bekeken, die draaien ook nog ( stofvrij ) ..
iemand die kan helpen?
thx alot
heb een vraagske .. als ik een tijdje ( lees : 30 min ofzo ) bezig bezig op m'n laptop, valt ie gewoon uit ( ACER TRAVELMATE 433LM ) .. maar deze wordt enorm warm .. ( is wel normaal voor een laptop schijnt ) .. nu als ik de achterkant van m'n laptop iets ophoog, dan kan ik der veel langer mee doen vooraleer ie uitvalt ..
maar als game ( NFSU2 ) dan kan ik mss 5 min het spel spelen vooraleer ie uitvalt ..
dus het probleem is de temperatuur ..
what to do about ?
heb al in de bios gekeken, maar kan de temp nergens hoger zetten tegen het uitvallen ..
ook heb ik de ventilatorkes bekeken, die draaien ook nog ( stofvrij ) ..
iemand die kan helpen?
thx alot

