nothingButme
Legacy Member
ik heb een probleem met mijn TV van blaupunkt :/ (hij is oud)
als ik mijn volume hoger probeer te zetten met mijn afstabdsbediening blijft het balkje hangen aan de V van volume
en het geluid verandert niet
ook met de knopkes op de TV zelf is het...
ik kan het volume wel verlagen
als ik mijn volume hoger probeer te zetten met mijn afstabdsbediening blijft het balkje hangen aan de V van volume
en het geluid verandert nietook met de knopkes op de TV zelf is het...
ik kan het volume wel verlagen
