Slayerbe
Legacy Member
kheb vandaag mijn 6800le toegekregen
dit was wel zonder kabels enzo
bon ja khad hier nog een kabeltje liggen van mijn oude mx440 om op de tv-out te steken
tot zover werkt alles goed ik stel alles in zoals dat bij mij mx440 vroeger ook was en ik graak alleen maar tot grijs beeld
kaart: aopen 6800le rev2
tv: tamelijke oude al maar kleur heeft altijd goed gewerkt
en ik gebruikte dus de composiet die op een scart ingang vd tv zat
wa is hier verkeerd ben er 99% van da mijn instellinge allemaal just staan ze dus hulp is welkom
dit was wel zonder kabels enzobon ja khad hier nog een kabeltje liggen van mijn oude mx440 om op de tv-out te steken
tot zover werkt alles goed ik stel alles in zoals dat bij mij mx440 vroeger ook was en ik graak alleen maar tot grijs beeld
kaart: aopen 6800le rev2
tv: tamelijke oude al maar kleur heeft altijd goed gewerkt
en ik gebruikte dus de composiet die op een scart ingang vd tv zat
wa is hier verkeerd ben er 99% van da mijn instellinge allemaal just staan ze dus hulp is welkom


