Yoda86
Legacy Member
ik heb me een insiprion 9100 van dell aangeschaft (notebook) daarin zit een ATI RADEON 9700 128 MB MOBILITY met video out
ik heb daar dan ook een kabeltje bijgekregen voor in mijn pc en dan met 3 uitgangen , 1 in geel, een in zwart, en een voor het geluid. Wel ik heb de witte draad aangesloten op de gelen, de roden draad op den zwarten. Die kabels worden aangesloten op mijn Televisie
het probleem is nu dak geen beeld heb, iemand een oplossing?
ik heb daar dan ook een kabeltje bijgekregen voor in mijn pc en dan met 3 uitgangen , 1 in geel, een in zwart, en een voor het geluid. Wel ik heb de witte draad aangesloten op de gelen, de roden draad op den zwarten. Die kabels worden aangesloten op mijn Televisie
het probleem is nu dak geen beeld heb, iemand een oplossing?
