RaZoR be
Legacy Member
hey, ik heb een probleem met het gebruik van mijn TV-out
Als ik bij eigenschappen, en dan bij Geforce 4 TI 4200 ga, druk ik op 'detect displays', hij ziet men TV, en als ik dan het beeld omzet naar TV, verschijnt op mijn TV nix...
ik snap het niet, vroeger werkte het wel... hij vindt men TV, maar zet het niet om???
iemand die weet wat het probleem is????
*btw, ik heb de nieuwste driver*
Thx
RaZoR
Als ik bij eigenschappen, en dan bij Geforce 4 TI 4200 ga, druk ik op 'detect displays', hij ziet men TV, en als ik dan het beeld omzet naar TV, verschijnt op mijn TV nix...
ik snap het niet, vroeger werkte het wel... hij vindt men TV, maar zet het niet om???
iemand die weet wat het probleem is????
*btw, ik heb de nieuwste driver*
Thx
RaZoR