negruj
Legacy Member
Hoi,
Ik zit met mijn handen in het haar.
Ik heb hier een desktop en een laptop. En wanneer ik mijn laptop op mijn internetverbinding hang (gewoon een breedband verbinding 10mbhalf duplex) dan werkt alles met mijn laptop schitterend, snel, vlot en weet ik wat meer.
Als ik nu echter mijn desktop pc op diezelfde verbinding steek, met knal dezelfde netwerkkaart instellingen, helemaal dezelfde browser instellingen, dan gaat die ontzettend traag. De pc weigert om ook maar op een of andere manier snel te gaan. Dat heeft hij al sinds het begin dat ik hier ben komen wonen.
Ik heb nu al heel wat geprobeerd, onder meer nieuwe drivers installeren enz.. en toch maar nix.
De pc in kwestie is een packard bell pentium 4 2,5ghz
en draait XP
en bezit een realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC
Kan iemand me missch helpen met het probleem?
thx
Ik zit met mijn handen in het haar.
Ik heb hier een desktop en een laptop. En wanneer ik mijn laptop op mijn internetverbinding hang (gewoon een breedband verbinding 10mbhalf duplex) dan werkt alles met mijn laptop schitterend, snel, vlot en weet ik wat meer.
Als ik nu echter mijn desktop pc op diezelfde verbinding steek, met knal dezelfde netwerkkaart instellingen, helemaal dezelfde browser instellingen, dan gaat die ontzettend traag. De pc weigert om ook maar op een of andere manier snel te gaan. Dat heeft hij al sinds het begin dat ik hier ben komen wonen.
Ik heb nu al heel wat geprobeerd, onder meer nieuwe drivers installeren enz.. en toch maar nix.
De pc in kwestie is een packard bell pentium 4 2,5ghz
en draait XP
en bezit een realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC
Kan iemand me missch helpen met het probleem?
thx