Archief - Tips voor krachtige pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schumi2003

Legacy Member
Fr@gsta zei:
De enige vraag is: hoe gaat gij die 4000+ op 3Ghz krijgen? :p



HTT oc tot 250MHZ

250*12 = 3 GHZ


en dat op een WC natuurlijk


geheugen gaat vlotjes op 250MHz vermits 2.5-3-3-7 timings :)


tis niet moeilijk he :) ;)

schumi2003

Legacy Member
metreox zei:
so true :rofl:

maar zoals hij al zei deze keer is hij besteld :D



deze week kwam den A8N-SLI Deluxe binnen dus ik hoop op t einde van de week
of op zaterdag :p


en dan 17 dagen verlof :applause: :applause: :applause: :applause:

lotter.be

Legacy Member
schumi2003 zei:
deze week kwam den A8N-SLI Deluxe binnen dus ik hoop op t einde van de week
of op zaterdag :p


en dan 17 dagen verlof :applause: :applause: :applause: :applause:

jij bent zo een voorbeeld van iemand die rijk WAS :D :cool: :crazy: :p :rofl:

corvette

Legacy Member
schumi2003 zei:
HTT oc tot 250MHZ

250*12 = 3 GHZ


en dat op een WC natuurlijk


geheugen gaat vlotjes op 250MHz vermits 2.5-3-3-7 timings :)


tis niet moeilijk he :) ;)

geeft 2.5-3-3-10 niet betere prestatie's?

btw gezijt niet zeker dat uw 4000+ die 3ghz wel haalt hé, gemoet ook nog geluk hebben.

geheugen gaat zéér vlotjes tot 280HTT 3-4-4-10

vinteg

Legacy Member
schumi2003 zei:
deze week kwam den A8N-SLI Deluxe binnen dus ik hoop op t einde van de week
of op zaterdag :p


en dan 17 dagen verlof :applause: :applause: :applause: :applause:
en ik lach eens goed met u :applause:
waarom neemt ge in godsnaam een duur SLI mobo terwijl uw eigen toekomstigge graka het nog niet eens ondersteunt *sigh* :rofl:

lotter.be

Legacy Member
vinteg zei:
en ik lach eens goed met u :applause:
waarom neemt ge in godsnaam een duur SLI mobo terwijl uw eigen toekomstigge graka het nog niet eens ondersteunt *sigh* :rofl:

ROFL !!!! :rofl: :rofl: :lol: :p :D :rofl:

schumi2003

Legacy Member
vinteg zei:
en ik lach eens goed met u :applause:
waarom neemt ge in godsnaam een duur SLI mobo terwijl uw eigen toekomstigge graka het nog niet eens ondersteunt *sigh* :rofl:


ge moet het groen is van u oren wassen manneke en 2x nadenken ipv wild te posten

lezen kunde al proficiat :niceone:

schumi2003

Legacy Member
corvette zei:
geeft 2.5-3-3-10 niet betere prestatie's?

btw gezijt niet zeker dat uw 4000+ die 3ghz wel haalt hé, gemoet ook nog geluk hebben.

geheugen gaat zéér vlotjes tot 280HTT 3-4-4-10


ahzo :p al geprobeerd eh


mja dan zitte op cas 3 :baard: liever toch 2.5 als dan niet anders gaat :)

en ja geluk hebben he :woohoo: :cool:

-=MAD=-Phoeni^X

Legacy Member
-[DTT]- Jumpy zei:
FX55
nforce4 bordje
ocz 500W voeding
2*1024 Gskill (TCCD)
2*6800Ultra

nu da is pwnd


de 6800 ultra PIC-E wordt prolly niet in productie genomen

troid

Legacy Member
pff corvette gij zijt zo lucky me u ram, ik zit hier ook met da corsair en gaar stabiel maar tot 240 HTT op 2.5-3-3-6

corvette

Legacy Member
metreox zei:
pff corvette gij zijt zo lucky me u ram, ik zit hier ook met da corsair en gaar stabiel maar tot 240 HTT op 2.5-3-3-6

bijna onmogelijk..

Corsair zegt zelf dat het geheugen moeiteloos 250Mhz loopt.
probeer es 10*250 2.5-3-3-10

normaal gezien hebt ge toch de TCCD chips hoor, die gaan zeker tot 270+

troid

Legacy Member
corvette zei:
bijna onmogelijk..

Corsair zegt zelf dat het geheugen moeiteloos 250Mhz loopt.
probeer es 10*250 2.5-3-3-10

normaal gezien hebt ge toch de TCCD chips hoor, die gaan zeker tot 270+

Ok sws is probere, heb hier toch ne hele reeks fannetjes aangekocht :)

corvette

Legacy Member
metreox zei:
Ok sws is probere, heb hier toch ne hele reeks fannetjes aangekocht :)

nog vergeten zeggen.

vreemd genoeg loopt TCCD stabieler op 2.7Vdimm dan op 2.8Vdimm, vraag mij niet hoe het komt maar kheb et zelf ondervonden.

troid

Legacy Member
corvette zei:
nog vergeten zeggen.

vreemd genoeg loopt TCCD stabieler op 2.7Vdimm dan op 2.8Vdimm, vraag mij niet hoe het komt maar kheb et zelf ondervonden.

Ja hadk ook al ondervonde :) Werkt gij met 1T of 2T timings?

schumi2003

Legacy Member
had dat ook erngens tegengekomen van dat 250MHz @ 2.5-3-3-10 dus zal wel kloppen!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan