Archief - Ti83plus all memory omzeilen???

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Ik heb morgen een examen! Zoals gewoonlijk zet ik al mijn leerstof in zo een programma! Nu hebben wij morgen die uren de kutmadam van wiskunde en die gaat mij rekenmachine dus clearen! Zodat mijn groepen er ook uit zijn! Is Hier een trucje voor?? help me aub! Liefst vandaag nog (16/12)

KnackyBall

Legacy Member
Kpijs in uw archief zette ma oe ge daraan graakt week nie, sorry
Zoek et uit :lol: !

KoeKaTsJoE

Legacy Member
wa bedoelde met archief? uitzoeken doe ik ni :p ben ik wrs alles kwijt! kwil echt zeker zijn. met gedachten ben ik niks

Conqie

Legacy Member
der zen progammakes da ne mem clear fake maar daar bent ge niks mee als ze het zelf delete
en ge kunt het natuurlijk probere en dan uw mem cleare en zien of het er nog in staat

KoeKaTsJoE

Legacy Member
uhu! En kun je me een link geven naar zo een programma! Als ik geen andere oplossing vind doe ik dat wel

mabukay

Legacy Member
nee gewoon uwen boel archiven, dat staat niet zo ver van groeperen, dan gewoon uwen archive weer "unpacken" en voila :)

KoeKaTsJoE

Legacy Member
en dan staat dat er nog in als ze all mem cleared doet??

*badeendje*

Legacy Member
Vorige week wiskunde gehad, ze hadden een mem cleared gedaan maar deed nix omdat alles in archief stond :D

KoeKaTsJoE

Legacy Member
En hoe zette da in je archief? iets dat in programma's staat?

EagleEye

Legacy Member
uw groepen staan ook in archief
dus als ze ne full mem clear doen zijde alles kwijt. niets aan te doen, sorry

je zult moeten leren vrees ik

om iets te archiveren, ga naar 2nd -> Mem -> 5 en dan typte hetprogrammatje naast Archive

maar nogmaals, als ge ne full mem reset doet zijde ook uw archief kwijt. Het enige dat er op blijft staan is uw Operating system

al uw applications gaan er ook af dus als ge daar nog iets van nodig hebt, zet et op uwe pc!

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Als ge iets wil archiveren! Hoe moet ik dan al mijn bestanden in dar archief zetten?
Als ik mem 5 doe en er op duw zie ik gewoon archive! hoe komen die bestanden daar dan in?

Grutman

Legacy Member
KoeKaTsJoE zei:
Als ge iets wil archiveren! Hoe moet ik dan al mijn bestanden in dar archief zetten?
Als ik mem 5 doe en er op duw zie ik gewoon archive! hoe komen die bestanden daar dan in?

Ten eerste als ze alles clearen blijven de applications meestal staan.

Maar om op uw vraag te antwoorden:
2nd Memory-> 2:Memory Management/Delete -> 7:Programs en dan als ge op uw programma staat enteren, dan komt er zo een sterreke naast en is het gearchiveert. Maar kweet ni of da archiven veel zal helpen, ge kunt het altijd proberen.

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Dus ik vind de belangrijke allemaal aan? en dan? als die madam dan all ram cleared doet bijvoorbeeld en mijn groepen verwijderd! Hoe kom ik er dan terug aan?
bedankt al voor de hulp btw

|3lack Hawk

Legacy Member
kben ni zeker da ze echt nen al clear doen ze, bij ons ist ook gewoon ram clear (archief of groepe blijve gewoon staan :D)
1e keus: alles vanbuite leren :)
2e keus: clear faken (maakt eigelijk gewoon een afbeelding van wat er op uw scherm komt als alles gecleared is, maar da werkt alleen als ge et zelf moogt doen)
3e keus: groups (2nd, mem, 8, groep make)
4e keus: archiveren

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Dus! Ik heb mijn programma's die ik gemaakt heb! Ik ga naar mem -> 2 ->7 en kvink daar alles aan! Dan is dat gearchived! Als die madam komt en die doe all ramm cleared en men programma's zijn eruit! zen delete ook nog eens mijn groepen! Alles weg!
Ik doe unarchive en alles staat terug in prgm?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan