Je moet de nodige poorten gewoon forwarden naar je desktop pc, mbt van die tool. Dan kan je wel servers draaien vanop je pc.
Maar staat geen specifieke port, maar een range blijkbaar

. Dan weet ik niet precies hoe het zit, gewoon bv de eerste port van die range openen? En het juiste protocol kiezen (TCP/IP).