Duke_Puke
Legacy Member
Hoi,
zoals ge in mijne rig kunt zien draai ik een oc'ed barton2005 met een SLK900 + 92mm Papst erop, en mijn temps zijn heel goed geweest, stressed zelden boven de 40°. Maar nu zit ik al een paar dagen met een probleemke, die temps zijn enorm naar boven gegaan. Heb nu juist mijne pc opgestart, en case = 22°, CPU = 41° (en heeft nog nix gedraaid, behalve windows opstarten en firefox om naar hier te surfen). Gisterenavond heb ik de PC afgesloten toen hij 57° !! had, das ongeveer 20° meer dan dattem normaal heeft. Heb nix veranderd aan de overclock of gelijk wat. Vanmorgen hebbek wel es de kast en koeler en zo uitgeblazen want zat veel stof in, maar blijkbaar zijn mijn temps nog altijd zo hoog. Iemand een idee waaraan het nog kan liggen??
zoals ge in mijne rig kunt zien draai ik een oc'ed barton2005 met een SLK900 + 92mm Papst erop, en mijn temps zijn heel goed geweest, stressed zelden boven de 40°. Maar nu zit ik al een paar dagen met een probleemke, die temps zijn enorm naar boven gegaan. Heb nu juist mijne pc opgestart, en case = 22°, CPU = 41° (en heeft nog nix gedraaid, behalve windows opstarten en firefox om naar hier te surfen). Gisterenavond heb ik de PC afgesloten toen hij 57° !! had, das ongeveer 20° meer dan dattem normaal heeft. Heb nix veranderd aan de overclock of gelijk wat. Vanmorgen hebbek wel es de kast en koeler en zo uitgeblazen want zat veel stof in, maar blijkbaar zijn mijn temps nog altijd zo hoog. Iemand een idee waaraan het nog kan liggen??
