Nullius
Legacy Member
Ik zit momenteel op Telenet Mono (het oude systeem).
Nu heb ik gezien dat als ik overschakel naar Telenet Expressnet, dat ik maandelijks evenveel zal moeten betalen.
Wat zijn de voor- of nadelen van Expressnet tov Mono ?
Gaat de overschakeling mij nog geld/moeite kosten ?
Moeten ze dan een andere modem komen installeren of kan ik die zelf gaan afhalen ergens ??
Thanks
PS: Heb het maar op het hardwareforum gevraagd ... wist anders niet waar
Nu heb ik gezien dat als ik overschakel naar Telenet Expressnet, dat ik maandelijks evenveel zal moeten betalen.
Wat zijn de voor- of nadelen van Expressnet tov Mono ?
Gaat de overschakeling mij nog geld/moeite kosten ?
Moeten ze dan een andere modem komen installeren of kan ik die zelf gaan afhalen ergens ??
Thanks

PS: Heb het maar op het hardwareforum gevraagd ... wist anders niet waar


mono all the way 