click66
Legacy Member
Beste,
Sinds 2 weken heb ik fibernet van telenet, en dus een nieuwe modem van telenet. Sinds deze nieuwe modem zijn er een paar problemen namelijk: de telefoon doet het wel, wij kunnen bellen maar niet gebeld worden want dan is hij altijd bezet. Mijn internetsnelheid ligt niet tegen de 50 Mbps maar eerder tegen de 17 en als ik geluk heb 20 Mbps. Naar mijn mening is dit veel te laag. Toen deze geplaatst werd was ik helaas niet thuis maar 's avonds begonnen de problemen al zoals het draadloos gedeelte werkte niet doordat dit ingeschakeld was bleef de modem heropstarten. Ik bel naar de klantendienst van telenet zij controleren mijn verbinding en dergelijke ze schakelen het draadloos gedeelte uit oké , geen probleem de modem blijft draaien maar nog steeds is er het probleem met de telefoons en de snelheid.
Nu mijn vraag is, heb ik een slechte modem gekregen of ligt ergens anders het probleem?
Alvast bedankt,
Sinds 2 weken heb ik fibernet van telenet, en dus een nieuwe modem van telenet. Sinds deze nieuwe modem zijn er een paar problemen namelijk: de telefoon doet het wel, wij kunnen bellen maar niet gebeld worden want dan is hij altijd bezet. Mijn internetsnelheid ligt niet tegen de 50 Mbps maar eerder tegen de 17 en als ik geluk heb 20 Mbps. Naar mijn mening is dit veel te laag. Toen deze geplaatst werd was ik helaas niet thuis maar 's avonds begonnen de problemen al zoals het draadloos gedeelte werkte niet doordat dit ingeschakeld was bleef de modem heropstarten. Ik bel naar de klantendienst van telenet zij controleren mijn verbinding en dergelijke ze schakelen het draadloos gedeelte uit oké , geen probleem de modem blijft draaien maar nog steeds is er het probleem met de telefoons en de snelheid.
Nu mijn vraag is, heb ik een slechte modem gekregen of ligt ergens anders het probleem?
Alvast bedankt,