tom1
Legacy Member
We hebben deze week Telenet digitale tv laten installeren, maar ik had gehoord dat die digicorder een vrij hoog sluimerverbruik heeft.
Kan het kwaad om de stroom van de modem, de digicorder,... uit te zetten wanneer deze niet gebruikt wordt of knoeit dit met de settings? (het wordt alleen voor tv gebruikt, niet voor internet)
Kan het kwaad om de stroom van de modem, de digicorder,... uit te zetten wanneer deze niet gebruikt wordt of knoeit dit met de settings? (het wordt alleen voor tv gebruikt, niet voor internet)
. En gisteren had ik per ongeluk de stroom eens uitgeschakeld en die startte daarna direct op, niks van herinitialisatietijd of iets dergelijks.