jerke007
Legacy Member
hey,
ik heb mijn sub uit mijn auto gehaald, nu wil ik hem er terug insteken maar hij werkt nietmeer, wel voor ik hem eruit haalde.
nu heb ik de woofer uit de kist gehaald en zo geprobeerd maar heeft geen kick
ik vermoed dat dit niet zomaar kapot kan gaan hoor, (heb ook al veel boxen samen gestoken).
het gaat om een cougar 800w 4ohm
wat kan ik doen of proberen?
ik heb mijn sub uit mijn auto gehaald, nu wil ik hem er terug insteken maar hij werkt nietmeer, wel voor ik hem eruit haalde.
nu heb ik de woofer uit de kist gehaald en zo geprobeerd maar heeft geen kick

ik vermoed dat dit niet zomaar kapot kan gaan hoor, (heb ook al veel boxen samen gestoken).
het gaat om een cougar 800w 4ohm
wat kan ik doen of proberen?