Archief - Stuurwiel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mo²

Legacy Member
ja ik wil dus een nieuwe stuurwiel kopen met force feedback, gas-/rempedale en handrem en eventuele aparte embrillage pedaal!! heb dus een soortgelijke gevonde in australie maar daar staat geen naam bij! zie foto:
708479227418f16261251b.jpg

Lork

Legacy Member
heb ik in belgië nog niet gezien :)
anders is de force feedback van MOMO een zeer goed stuurtje (heb die zelf ook)
maar is wel zonder handrem

Mo²

Legacy Member
1ste site = kben nie van plan om et zelf in elkaar te steken :)
2de site = goed maar ik ga nie me zo'n F1 wagen in men woonkamer zitten
3de site = tzelfde
4de site = zo 1tje heb ik al

Mo²

Legacy Member
awel ik speel verschillende gamez da me race enzo te make hebben, en 1 van die games is street legal... en ook nog 3D driving school! dan kan ik zo alles leren voor men praktijk examens snapte :)

Crazy

Legacy Member
praktijk examen leerde me nen echten voiture é .
Waarom ebde anders uw voorlopig rijbewijs? :crazy:

Mo²

Legacy Member
jah mo als ge nog gene auto ofzo ebt en al u geld in u pc stopt..... lol dan is er een probleem, en in games algemeen is het ook leuker en realistischer met stuur...

[B]Rocketeer

Legacy Member
PC en realistisch is zeeeeeeeeeeer ver te zoeken.
Auto leren rijden doede ni op een pcke.

Dus een handrem is overbodig (tenzij ge gewoon echt persé games wilt spelen met een handrem).

Uw ouders hebben ook geen wagen ofzo??
Zoniet:als ge dan toch wilt autorijden zulde een keuze moeten maken. Ofwel Pc ofwel auto.

Een pc stuur is ni hetzelfde als autostuur.
Auto op pc voelde ni zoals auto in het echt.
Situaties op pc zijn anders.
Remkracht en andere krachten kunnen op pc ni echt gesimuleerd worden.
Weersomstandigheden en zichtbaarheid kloppen niet
....


Dus denk ni da ge met uw pc gaat kunnen leren autorijden.
Die simulaties dienen alleen vor wa plezier, meeste worden gewoon gebruikt om reactievermogen te testen.

Lork

Legacy Member
lol leren auto rijden op pc :rofl: (met handrem is het dan realistischer looooool :rofl: )
heb je geen vrienden met auto??
ouders met auto??
idn met auto??
...

integra

Legacy Member
Mo² zei:
1ste site = kben nie van plan om et zelf in elkaar te steken :)
2de site = goed maar ik ga nie me zo'n F1 wagen in men woonkamer zitten
3de site = tzelfde
4de site = zo 1tje heb ik al
Ge moet daarvoor geen frame of niks kopen. Ge kunt het ook gewoon vastschroeven ...

SkullZ

Legacy Member
Misschien wil hij gewoon een plezierige ervaring tijdens het racen.

Mo²

Legacy Member
idd skullz deze rare mense verstaan mij nie, ik wil gewoon een leuke ervaring op de pc met handrem en embreillage! kijk naar de fps, daarvan zijn er toch ook realistische spellen? zijn de games van de laatste dagen niet dicht bij realisme??

integra

Legacy Member
Mo² zei:
idd skullz deze rare mense verstaan mij nie, ik wil gewoon een leuke ervaring op de pc met handrem en embreillage! kijk naar de fps, daarvan zijn er toch ook realistische spellen? zijn de games van de laatste dagen niet dicht bij realisme??
Wie is er zo raar om alle degelijke merken af te keuren? 't is uw probleem, 'k bemoei mij niet meer.
Er zijn zeker sims die dicht bij de realiteit liggen. Grand Prix Legends, GTR, ...

Mo²

Legacy Member
awel waarom zit lork dan zo te doen bij mij is handrem en embreillage nodig want ik wil da, voor mij is da gelijk een shoot spelen zonder de *duck* key, is niet altijd nodig maar alsget gebruikt kannet handig zijn ;)

kawasan1

Legacy Member
Ik heb al veel stuurwielen versleten.
Ik kan 1 ding zeggen koop meteen een goeie .
Ga voor een logitech MOMO en ge zult het u niet beklagen .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan