Archief - Stutter/freeze voor seconde tijdens game - wat zorgt voor het probleem?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pedroo

Legacy Member
Dan zit ge dus met een ander probleem. Drivers eens opnieuw installe, desnoods naar een lagere versie gaan (om eventuele fouten te vermijden). Als dat niet helpt weet ik het ook niet meer :)

Trebby

Legacy Member
Maw, 1 kaart is stuk of crossfire bridge is stuk of moederbord heeft een faulty pci-e slot?

Dju toch.. Sebiet is kaart per kaart proberen.

Nog iets dat mij is opgevallen. Dit forum ziet er anders uit. Op mijn oude pc zag dit er grijs uit met oranje terwijl dit met de 11.9 drivers in mijn nieuwe pc er fuchsia uit ziet ipv orangje...?

Ik heb nu beide kaarten gedesïnstalleerd in windows en gebruik nu de mobo en het forum ziet er weer oranje uit, zoals normaal.. weet niet of dit ergens kan op duiden, just saying. :p

En nu opnieuw 11.9 drivers geïnstalleerd en het forum ziet weer fuchsia en grijs ipv oranje en grijs :s

Edit: alle drivers herinstalleerd en opnieuw hetzelfde..

EDIT2: Ongelooflijk, ik heb net 1 kaart er uit gehaald en Unigine Heaven benchmark laten lopen, alles op her allerhoogste en resolutie 1920x1080 en ik haal betere resultaten dan met 2 6950 in crossfire...?

En ook in de FC2 benchmark haal ik betere resultaten met 1 6950..

Net kaarten omgewisseld en heb zelfde resultaat met de andere 6950 er alleen in...

Edit 3: Ik had hier nog een reserve crossfire brug EN rara het werkt, Unigine benckmark vgl:

1 kaart: avg fps 21.7 score:546
crossfire: avg fps 43.3 score:1092

FC2 benchmark

1 kaart: avg 60FPS
crossfire: avg 60FPS (met vsync aan)
crossfire: avg 140FPS (zonder vsync)

Pedroo

Legacy Member
HIer se se :D Na 200000 edit's :D Ge zie maar dat ge niet te snel moet opgeven, en blijven proberen, zo bespaart ge veel tijd (met bv rma)en kosten! :D Wat zo'n stom bridgeke ni kan doen!

Trebby

Legacy Member
Alvast dikke merci voor alle antwoorden anders had ik het nooit gevonden!

Straks eens NBA2k12 proberen. :p

9lives forum ziet wel nog altijd fuchsia en grijs ipv grijs & oranje fwiw :p kweet niet hoe da komt

Pedroo

Legacy Member
Probeer eens een simpele pixel tester ofzo, of kleuren in paint, dan kan je zien ofdat het hetzelfde is ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan