cram
Legacy Member
Toen ik thuis kwam van mijn werk stond mijn pc aan.Ik had hem 100% uitgezet,ook waren al mijn klokradios en muziek instalatie aan het pinken.
na rond vraag bleek er een stroompanne/stoot geweest te zijn in Merksem.
Nu mijn ouders wonen naast mij en die hebben er natuurlijk ook last van gehad.
Nu die hunne pc stond uit.
Maar nu door die stroompanne/stoot wilt hunne pc niet meer opstarten.
Ik heb hem eens meegenomen naar mij thuis en hem op mijn scherm enzo aan gesloten.Maar niks majeert.
Je hoort hem wel proberen te starten maar niks.
Nu is mijn vraag kan het zijn dat die pc plots te veel stroom heeft gekregen?
hij stond pertang uit) en dat hij voor de schroot is.
En kan je electrabel er voor aanklagen.Wand ik vermoed dat ze een te hoge stroom stoot hebben door gestuurd met als gevolg vaarwel PC
na rond vraag bleek er een stroompanne/stoot geweest te zijn in Merksem.
Nu mijn ouders wonen naast mij en die hebben er natuurlijk ook last van gehad.
Nu die hunne pc stond uit.
Maar nu door die stroompanne/stoot wilt hunne pc niet meer opstarten.
Ik heb hem eens meegenomen naar mij thuis en hem op mijn scherm enzo aan gesloten.Maar niks majeert.
Je hoort hem wel proberen te starten maar niks.
Nu is mijn vraag kan het zijn dat die pc plots te veel stroom heeft gekregen?
hij stond pertang uit) en dat hij voor de schroot is.
En kan je electrabel er voor aanklagen.Wand ik vermoed dat ze een te hoge stroom stoot hebben door gestuurd met als gevolg vaarwel PC
