Kristof
Legacy Member
Ik heb een tweedehands G-Force 3 gekocht. Ik heb deze geplaatst, maar als ik opstart staan er allerlei vreemde tekens en in Windows zijn er blauwe en rode strepen op het scherm. Komt dat omdat die kaart niet meer werkt. ik heb ook gemerkt dat er achteraan de kaart zelf een klein soort stekker zit, maar ik weet niet voorwat dat dat dient. Kan het misschien hieraan liggen, want ik heb de kaart gewoon in het AGP-slot gestoken en deze stekker niet gebruikt.

