Archief - Storingen met G-Force 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kristof

Legacy Member
Ik heb een tweedehands G-Force 3 gekocht. Ik heb deze geplaatst, maar als ik opstart staan er allerlei vreemde tekens en in Windows zijn er blauwe en rode strepen op het scherm. Komt dat omdat die kaart niet meer werkt. ik heb ook gemerkt dat er achteraan de kaart zelf een klein soort stekker zit, maar ik weet niet voorwat dat dat dient. Kan het misschien hieraan liggen, want ik heb de kaart gewoon in het AGP-slot gestoken en deze stekker niet gebruikt.

dexter

Legacy Member
ik hoop voor u dat ik er naast zit maar ik denk dat ze u goe afgezet hebben met ne kapotte G-FORCE3

Timmos

Legacy Member
wie koopt nu nog een Gforce3, ook al is em goedkoper :ironic: (en kapot)
hoeveel edde er aan gegeven? :wtf:

ma eum nudak uw vraag nog 's gelezen heb, ne stekker? is da nie voor uw fan of... die gforce3 zal wel passief gekoeld zijn zeker?

Tweek

Legacy Member
Timmos zei:
ma eum nudak uw vraag nog 's gelezen heb, ne stekker? is da nie voor uw fan of... die gforce3 zal wel passief gekoeld zijn zeker?

nee normaal zijn alle geforce3 kaarten met een koeler

vinteg

Legacy Member
die stekker is prolly ne floppystekker, sommige oudere kaarten hadden da nog dacht ik, probeer eens het stekkertje van je floppie erin te steken(of kijk gewoon is of het past)

Tweek

Legacy Member
hmm na ne hoop fotos van de geforce 3 te zien vink toch geen aansluiting op de achterkant
de enige ,is de connector voor de cooler die meestal tussen de dvi uitgang en de agp poort ligt

Kristof

Legacy Member
Het is een passief gekoelde,is van het merk Medion, van die Aldi pc's denk ik. en die van de floppy past er niet op, hier is er een foto van, ik weet niet of de link werkt.
en timmos, das ook voor een oudere computer dus ga ik er geen nieuwe kaart in steken, kostte 16 euro.

Kenshi

Legacy Member
Van die foto kan je wel niet echt iets maken hé
Da kan evengoe ne 9800pro zijn lol

guRuh

Legacy Member
eum seg toffen... ik heb u die kaart toch verkocht?

ik vraag u of ze naar behoren werkt: u antwoord: jep

kom nu ni af dak u iets slecht heb opgestuurd ze

o ja die stekker: van voor in die aldi kast had ge een s-video uitgang, daar mee moest ge da connecten (no worries dus)

ma btw: keb u die toch voor 30 euro verkocht? ik kan er ook compleet naastzitten ze :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan