Spandi
Legacy Member
HP: Deskjet 690C, hoewel dat er bijzonder weinig mee te maken heeft; tzit namelijk zo, als hij wilt printen, schuift het papier er niet meer in.
Heeft volgens mij te maken met die 'rollekes', als ik een klein duwtje aan het papier geeft is er geen probleem, maar handig is dit toch niet, zeker niet voor grote documenten, iemand enig idee?
Heeft volgens mij te maken met die 'rollekes', als ik een klein duwtje aan het papier geeft is er geen probleem, maar handig is dit toch niet, zeker niet voor grote documenten, iemand enig idee?
probeer is het papier er dieper in te steke, of probeer is papier met een ruwer oppervlak
