Als je hem in de standby-stand zet, gebruikt hij driemaal zo weinig energie. Als je langer dan een uur de computer niet gebruikt, is het rendabel om hem helemaal uit te zetten..
Zelfs als hij uitgeschakeld is verbruikt er nog een beetje, batterijtje op je mobo.