foohQ
Legacy Member
Hallo,
Sinds Januari heb ik een pc samengesteld en alles verliep zeer goed. Tot op gisteren na, dat hij een beetje begon te flippen en had ik mijn Windows 7 gedesinstalleerd en weer geinstalleerd op mijn SDD schijf. Ik heb trouwens ook nog een HDD van 1TB.
Ik ben vandaag dan bezig op mijn pc, besloot om de Windows updates te installeren en mijn pc te laten heropstarten. Daar al begonnen de problemen.. Hij bleef steken bij ' Windows-updates configuren - 0% voltooid ' en na 10 min. ongeveer kreeg ik een fout. Hij herstart en ik zit weer op mijn bureaublad. Ik zoek naar een oplossing en las dat veel dit voorhadden. Ik download een update manueel van microsoft.com en daar begonnen de problemen.
Mijn computer detecteert mijn SDD niet meer. Bij het opstarten, druk ik F12 en heb ik de keuze om te booten tussen mijn HDD en mijn DVD-speler. Maar nergens mijn SDD te bespeuren. Ook niet in de BIOS.
Heb eens mijn kabels uitgetrokken en weer ingestoken. Nog steeds niets.
Hoe kan dit ? Is mijn SDD schijf stuk ? ( nu AL ? Na 5 maand ? ) of zit het gewoon met de kabels een probleem ?
Alvast bedankt
Jeremy
Sinds Januari heb ik een pc samengesteld en alles verliep zeer goed. Tot op gisteren na, dat hij een beetje begon te flippen en had ik mijn Windows 7 gedesinstalleerd en weer geinstalleerd op mijn SDD schijf. Ik heb trouwens ook nog een HDD van 1TB.
Ik ben vandaag dan bezig op mijn pc, besloot om de Windows updates te installeren en mijn pc te laten heropstarten. Daar al begonnen de problemen.. Hij bleef steken bij ' Windows-updates configuren - 0% voltooid ' en na 10 min. ongeveer kreeg ik een fout. Hij herstart en ik zit weer op mijn bureaublad. Ik zoek naar een oplossing en las dat veel dit voorhadden. Ik download een update manueel van microsoft.com en daar begonnen de problemen.
Mijn computer detecteert mijn SDD niet meer. Bij het opstarten, druk ik F12 en heb ik de keuze om te booten tussen mijn HDD en mijn DVD-speler. Maar nergens mijn SDD te bespeuren. Ook niet in de BIOS.
Heb eens mijn kabels uitgetrokken en weer ingestoken. Nog steeds niets.
Hoe kan dit ? Is mijn SDD schijf stuk ? ( nu AL ? Na 5 maand ? ) of zit het gewoon met de kabels een probleem ?
Alvast bedankt
Jeremy