/\quila
Legacy Member
Hoi,
Heb hier een speedtouch home, en deze is om te vormen tot de pro versie. Dit is reeds gelukt, maar toch nog vraagje over netwerkindeling.
Is het mogelijk om het volgende te doen:
Inet -- Speedtouch Pro -- Pc1 (met internet delen) -- Pc2
Pc1 is logischerwijze uitgerust met 2 netwerkkaarten.
Weet dat het mogelijk is om met router inet over de twee te verdelen, maar gaat dit ook door delen van inet op 1 pc?
Grtz
Heb hier een speedtouch home, en deze is om te vormen tot de pro versie. Dit is reeds gelukt, maar toch nog vraagje over netwerkindeling.
Is het mogelijk om het volgende te doen:
Inet -- Speedtouch Pro -- Pc1 (met internet delen) -- Pc2
Pc1 is logischerwijze uitgerust met 2 netwerkkaarten.
Weet dat het mogelijk is om met router inet over de twee te verdelen, maar gaat dit ook door delen van inet op 1 pc?
Grtz