Archief - specs reedelijk high end gaming pc...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ferre_janssens

Legacy Member
Voeding ATX 350W 350PN Ultra Silent Retail 1 € 57.44
2 x Corsair DDR 512MB PC 3200 € 203.36
Maxtor 200GB Sata 7200rpm 1 € 106.17
AMD Athlon64 3500+ 64bit Retail Sckt939 1 € 279.01
Asus A8V Deluxe K8T800Pro Glan/Wifi-G/Sata/Raid/1394 1 € 127.67
Aopen Geforce 6800GT 256Mb Tv/Vid-in/DVI/DX9 1 € 452.94
Lanboy case € 97
Liteon DVD 16/48 Black 1 € 24
NEC 16X DVD -/+rw Dual Layer ND3500 Silver 1 € 72

Totaal : € 1422.56
Ziet het er goed uit?
ik ben niet zeker van de voeding en het geheugen, bij forcom hebben ze niet zoveel keuze in hun aanbod.... Zijn er betere alternatieven voor sommige stukken ???

***ARF***

Legacy Member
voeding zou ik zeker meer aan spenderen
480watt true power van antec ofzo
en voor zo'n pc toch wel zeker ne gig ram, desnoods pc3700da ge nog wa kunt oc'en

en da moet trouwens op het aankoopadvies staan

anubiss

Legacy Member
er staat ne gieg in zijn lijstje :p
en case mss antec sonata, mooie en enorm stille kast met 380watt voeding. (114€ bij tones)

spetznas

Legacy Member
Volg anubis zijn advies en neem die case heb je meteen ook een goede voeding(Ga mij deze binnekort ook aanschaffen, want mijn case houd niks van geluid tegen en heeft een slechte voeding).
Maar dit hoort wel bij aankoopadvies.

***ARF***

Legacy Member
anubis zei:
er staat ne gieg in zijn lijstje :p
my bad :)

en die sonata case is idd een lekker ding
heb er hier nu ook een staan van pc dak moet nakijken
hd's staan gemonteerd op een speciale bay met robbertjes tegen de trillingen
je kan ze er gemakkelijk uithalen
echt een prachtcase

wel een puntje waar ze nog naa rmoeten kijken
als je dat frontje opendraait met de usb poorten in, hebben ze een steek laten vallen want je kan rechtstreeks op de bekabeling zien.

voor de rest is da echt een prachtcase

-[DTT]- Jumpy

Legacy Member
als ge ASUS A8V neemt wel vragen naar rev2 hé

ik raad MSI K8N NEO2 aan

Ironpole

Legacy Member
ferre_janssens zei:
waarom raad je msi aan als ik vragen mag ?


Omda die ook goede preformance heeft, waarom is Porsche snel :wtf:

Zoek eens wat reviews op ofzo, ge vind zeker wel vergelijkingen met die 2 ze

Davion

Legacy Member
Ik zou niets veranderen ze ;), de ASUS A8V is top notch het beste wa ge kunt hebben.

Duivenmelker

Legacy Member
Davion zei:
Ik zou niets veranderen ze ;), de ASUS A8V is top notch het beste wa ge kunt hebben.

dat hij dien msi koopt, kheb em nu al een maand en geen enkel prob mee ge kent, die mythe van jou mag je ff begraven :d
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan