Archief - spam probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

presario

Legacy Member
ik zit dus met een probleemke. volgens mij zit er super veel spam op mijn pc en ik gebruik 2 programma's (adaware en spybot) om die spam er PROBEREN af te krijgen,dat lukt met die programma's, maar elke keer als ik mijn pc heropstart vinden die programma's terug dezelfde spam. kan iemand mij tips geve hoe ik die spam zou kunnen wegkrijge eventueel met andere progs :help:
ps ik wist eigenlijk niet goe waar ik dat moest poste dus heb ik dat hier maar gepost :crazy:

Davion

Legacy Member
Booten en op F6 rammen zodat ge in veilige modus komt, en dan scannen met adaware en spybot en dan terug gewn rebooten

spetznas

Legacy Member
Start eens op in safe mode, en scan daar eens. Als je het in de gewone modus scant dan starten die processen telkens opnieuw mee op. Dus in safe modus scannen en verwijderen. En dan terug normaal opstarten.
Als je niet weet hoe het moet in safe mode geraken: F6 ingedrukt houden tijdens het booten of eenvoudiger Start=> uitvoeren=>msconfig=>diagnostisch opstarten aanvinken en oK

$anka

Legacy Member
F8 gaat idd beter werken.

en indien je die spyware niet wegkrijgt in veilige mode (wat best wel mogelijk is) dan moet je maar een met hijackthis scannen, em de log posten op software forum, daar gaan ze u wel kunne helpen

spetznas

Legacy Member
$anka zei:
F8 gaat idd beter werken.

en indien je die spyware niet wegkrijgt in veilige mode (wat best wel mogelijk is) dan moet je maar een met hijackthis scannen, em de log posten op software forum, daar gaan ze u wel kunne helpen

Ik had eerst F8 staan, maar ik zag Davion zijn post en ik ben hem maar blindelings gevolgd :doh:.
En ik die dacht dat Davion de autoriteit was op pc gebied :sad: :p

Davion

Legacy Member
spetznas zei:
Ik had eerst F8 staan, maar ik zag Davion zijn post en ik ben hem maar blindelings gevolgd :doh:.
En ik die dacht dat Davion de autoriteit was op pc gebied :sad: :p

aargh klote, ik zat nog met de SATA drivers in men hoofd (en dat is F6 tijdens XP Setup) :)

Maar idd veilige modus is F8, wat nog makkelijk is is het volgende:

Start > uitvoeren > 'msconfig' typpe en op de tab 'Boot.ini' daar vinkte ge '/SAFEBOOT' aan, de eerst volgende keer datge dan hgerstart, herstart hij direct in Veilige modus, als gereboot in veilige modus, start hij normaal windows terug op :)

Sorry voor het misverstand vanhierboven ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan