djohn
Legacy Member
veel spellekes haperden bij mij, en door de hardware acceleratie op basic te zetten inplaats van full van mijn geluidskaart, liepen ze redelijk goed.
nu met need for speed underground 2, bleef het haperen, zelfs de intro, en het ea games logo, wat niet normaal is, toch? ik haal die sound blaster live 5.1 eruit, en ineens loopt da zo soepel, is da bij nieuwere geluidskaarten ook, bv audigy, of ligt da aan mijne pc zelf
nu met need for speed underground 2, bleef het haperen, zelfs de intro, en het ea games logo, wat niet normaal is, toch? ik haal die sound blaster live 5.1 eruit, en ineens loopt da zo soepel, is da bij nieuwere geluidskaarten ook, bv audigy, of ligt da aan mijne pc zelf
