Archief - sloom gamen op windows 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thepredator116

Legacy Member
ik heb laatst een nieuwe pc gehaald, alles doet het heel goed.
ik heb nou een paar games geïnstalleerd, waarbij mijn pc aan alle eisen voldoet.
als ik een game opstart doet alles het heel snel, maar als ik eenmaal begin te spelen, is de gameplay heel sloom...
ligt het aan windows 7?

en heeft iemand anders dit ook??

SpeedFreak.be

Legacy Member
SXe zei:
Al een geluk dat ge zoveel informatie geeft...

Idd geef eens de volledige specs van je pc alsook welke programma's er in de achtergrond draaien (anti-virus, Firewall, msn, etc, etc)

Dobbelsteen

Legacy Member
Deze thread gaat een groot succes worden, ik voel het aan mijn water.

Waarschijnlijk heb je zo'n voorgefabriceerde pc gekocht met een deftige processor, maar met een low-end moederbord en grafische kaart.

thepredator116

Legacy Member
Johan tb zei:
Idd geef eens de volledige specs van je pc alsook welke programma's er in de achtergrond draaien (anti-virus, Firewall, msn, etc, etc)
a

Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7601)
System Manufacturer: Acer
System Model: Aspire X1420
Processor: AMD Athlon(tm) II X2 220 Processor (2 CPUs), ~2.8GHz
Memory: 3072MB RAM
Available OS Memory: 2816MB RAM
DirectX Version: DirectX 11
Card name: NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430


op de achtergrond heb ik McAfee virusscanner draaien..

SXe

Legacy Member
Aan die specs te zien is dat toch echt wel een rommelpc hoor... Niet moeilijk dat uw games traag lopen.

Uw grafische kaart staat daar nu wel niet tussen, maar aan de andere specs te zien zal dat gewoon een HD 5650 ofzo zijn. Wat dus totaal niet dient voor te gamen.

Exit

Legacy Member
windows vista/7 => DX11

de kaart mss slechts 10 maar waar heeft hij die info gehaald ...
een dx10 zal ook onder DX11 draaien maar enkel de dx10 als hardware, de rest softwarematig!

en aangezien er op de speqs geen videokaart staat:
http://us.acer.com/ac/en/US/content/model/PT.SGM02.002

zal het dus die onboard zijn

(+ die prijs ....)


edit:
http://www.wehkamp.nl/computer-tele...420-computer-+-20-monitor/C31_6FA_F58_739530/
informatie

De Acer Aspire X1420 is een computer voor al je dagelijkse werkzaamheden. Waarbij…
Meer informatie
specificaties

* Type processor : AMD Athlon
* Harde schijf (Gb) : 500
* Model videokaart : NVIDIA 6150SE
* Intern geheugen (in GB) : 3
* Beeldschermgrootte (inch) : 20

SXe

Legacy Member
You got me once again :p


OT:

TS, uw pc is niet gemaakt voor te gamen.

Exit

Legacy Member
oplossing => een degelijke videokaart kopen (als de voeding die erin zit het aankan)

dat is slechts een internet/office pc

SpeedFreak.be

Legacy Member
Exit zei:
oplossing => een degelijke videokaart kopen (als de voeding die erin zit het aankan)

dat is slechts een internet/office pc

Mits voldoende koeling in de kast (wat ik ook betwijfel).

Extrizyo

Legacy Member
nie echt slim om zo'n pc te kopen voor te gamen .. je had beter eerst eens langsgeweest bij aankoopadvies op het forum hier :)

Yank

Legacy Member
Ik betwijfel dat er zelf een extra kaart in kan, ziet er mij een SFF pc uit. Misschien een low-profile kaart, maar echt snelle zitten daar natuurlijk ook niet bij.

thepredator116

Legacy Member
hmm ik denk dat ik binnekort ff een pci express video kaart aanschaf, ik heb gezien dat er een slot voor was.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan