Saftcore
Legacy Member
Hallo allemaal
nu ik een nieuwe pc heb, ben ik nog steeds beperkt met singleplayer games of offline gaming. Het probleem is, is dat men verbinding met de router enorm slecht is (alhoewel ik kan downloaden aan een snelheid tot aan de 1 Mb/sec).
Met andere woorden ik lagg hard bij elke online game (en meestal disconnect).
Dit is de situatie bij mij thuis:
Mijn pc staat boven en heb een adapter dat juist gepast het signaal kan opvangen. Wanneer deze word verplaatst => kans op disconnect.
De router staat beneden bal bij mijn pa zijn laptop (dit is zo dom omg). De router moet een signaal versturen dat door 5 muren gaat tot in mijn kamer
= Signaal verzwakking.
Waarom ik dit niet hardwarematig kan oplossen:
- Men pa weigert de router op een beter plaats te zetten zodat we allemaal evenveel signaal krijgen.
- Als ik men pc beneden zet dan kan mijn pa er niet tegen.
- Als ik voorstel een nieuwe (betere) router te kopen dan weigert mijn pa alweer.
- Ik heb nog niet genoeg geld om alleen te wonen.
- Ik heb geen zin om in de cel te zitten wegens moord op pa.
Dus ja, ik verwacht hier eerlijk gezegd niet veel reacties op aangezien het praktisch onmogelijk is om dit op te lossen in deze omstandigheden. Al je toch iets weet be my guest...
EDIT: Ik heb op verschillende sites gezeten waarbij iemand een schotel maakt en zijn usb adapter erin steekt en vervolgens internet kan oppikken van kilometers ver weg. Geld dit ook als dit door de muren gaat?
EDIT2: Heeft er iemand een oude schotel liggen die hij niet meer nodig heeft?
EDIT3: Sluit deze topic maar hier is hoe ik het heb opgelost:
1. Ik heb een stuk karton genomen van 50x50.
2. Vanuit 1 van de hoeken naar het midden van het stuk karton kippen.
3. neem de ene hoek van het karton en breng deze naar de andere kant en niet aan elkaar (Probeer een parabool te maken zoals een satelliet schotel)
4. Neem zilverpapier en trek het over heel de oppervlakte van het karton.
5. Usb adapter erdoor, aansluiten en VOILA xD
Ik ben vanaf 1 blokje signaal sterkte naar maximaal signaal gegaan en het heeft mij niks gekost. En nu voel ik mij zo dom dat ik dit niet eerder heb gedaan omg.
nu ik een nieuwe pc heb, ben ik nog steeds beperkt met singleplayer games of offline gaming. Het probleem is, is dat men verbinding met de router enorm slecht is (alhoewel ik kan downloaden aan een snelheid tot aan de 1 Mb/sec).
Met andere woorden ik lagg hard bij elke online game (en meestal disconnect).
Dit is de situatie bij mij thuis:
Mijn pc staat boven en heb een adapter dat juist gepast het signaal kan opvangen. Wanneer deze word verplaatst => kans op disconnect.
De router staat beneden bal bij mijn pa zijn laptop (dit is zo dom omg). De router moet een signaal versturen dat door 5 muren gaat tot in mijn kamer
= Signaal verzwakking.
Waarom ik dit niet hardwarematig kan oplossen:
- Men pa weigert de router op een beter plaats te zetten zodat we allemaal evenveel signaal krijgen.
- Als ik men pc beneden zet dan kan mijn pa er niet tegen.
- Als ik voorstel een nieuwe (betere) router te kopen dan weigert mijn pa alweer.
- Ik heb nog niet genoeg geld om alleen te wonen.
- Ik heb geen zin om in de cel te zitten wegens moord op pa.
Dus ja, ik verwacht hier eerlijk gezegd niet veel reacties op aangezien het praktisch onmogelijk is om dit op te lossen in deze omstandigheden. Al je toch iets weet be my guest...
EDIT: Ik heb op verschillende sites gezeten waarbij iemand een schotel maakt en zijn usb adapter erin steekt en vervolgens internet kan oppikken van kilometers ver weg. Geld dit ook als dit door de muren gaat?
EDIT2: Heeft er iemand een oude schotel liggen die hij niet meer nodig heeft?
EDIT3: Sluit deze topic maar hier is hoe ik het heb opgelost:
1. Ik heb een stuk karton genomen van 50x50.
2. Vanuit 1 van de hoeken naar het midden van het stuk karton kippen.
3. neem de ene hoek van het karton en breng deze naar de andere kant en niet aan elkaar (Probeer een parabool te maken zoals een satelliet schotel)
4. Neem zilverpapier en trek het over heel de oppervlakte van het karton.
5. Usb adapter erdoor, aansluiten en VOILA xD
Ik ben vanaf 1 blokje signaal sterkte naar maximaal signaal gegaan en het heeft mij niks gekost. En nu voel ik mij zo dom dat ik dit niet eerder heb gedaan omg.
