Saftcore
Legacy Member
hallo allemaal
sinds ik mijn laptop heb moet ik telkens weer mijn d-link adapter (die ik op mijn vorige desktop pc had) inpluggen om toch iets of wat goeie verbinding te hbben met het net.
Daarnaast heb ik ook een Realtek RTL8191SE Wireless LAN 802.11n PCI-E NIC
kaart in mijn laptop die alles behalve beter is dan deze externe usb adapter.
Het rare is, is dat de adpater in mijn laptop van het type N is en mijn d-link usb adapter van het type G is.
N hoort sneller te zijn dan G juist?
misschien komt het omdat mijn router geen hoger type heeft dan type G en dat het daarom een conflict heeft. Maar als mijn laptop beneden staat (waar de router zich ook bevind) dan heb ik ineens beter connectiviteit en snelheid.
Heb ik iets vergeten instellen waardoor mijn kaart gewoon trager is dan mijn usb adapter?
Mijn kaart bezit de laatste drivers dus daar kan het alleszins niet aan liggen.
graag jullie IT kennis
alvast bedankt
dacht dat het opgelost was...
dus niet sommige pagina's opent hij snel andere wil hij zelfs niet openen...
sinds ik mijn laptop heb moet ik telkens weer mijn d-link adapter (die ik op mijn vorige desktop pc had) inpluggen om toch iets of wat goeie verbinding te hbben met het net.
Daarnaast heb ik ook een Realtek RTL8191SE Wireless LAN 802.11n PCI-E NIC
kaart in mijn laptop die alles behalve beter is dan deze externe usb adapter.
Het rare is, is dat de adpater in mijn laptop van het type N is en mijn d-link usb adapter van het type G is.
N hoort sneller te zijn dan G juist?
misschien komt het omdat mijn router geen hoger type heeft dan type G en dat het daarom een conflict heeft. Maar als mijn laptop beneden staat (waar de router zich ook bevind) dan heb ik ineens beter connectiviteit en snelheid.
Heb ik iets vergeten instellen waardoor mijn kaart gewoon trager is dan mijn usb adapter?
Mijn kaart bezit de laatste drivers dus daar kan het alleszins niet aan liggen.
graag jullie IT kennis

alvast bedankt
dacht dat het opgelost was...
dus niet sommige pagina's opent hij snel andere wil hij zelfs niet openen...