Archief - Scythe Mugen 2 hangt scheef

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

z0ran

Legacy Member
Hoi,

Deze week een zelf samengestelde pc ontvangen via de post. Vandaag pak ik hem uit voor het eerst uit en bij het openen van de case zie ik dit:

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

De cooler hangt wel vast maar dit lijkt me niet normaal. Heb dezelfde cooler op een andere pc zelf geinstalleerd en daar hangt ie mooi recht. Begrijp ook niet goed hoe dat hij zo scheef en toch vast kan hangen.

Heb de pc voorlopig nog niet opgestart.

Wat denken jullie?

Mvg

demon326

Legacy Member
z0ran zei:
Hoi,

Deze week een zelf samengestelde pc ontvangen via de post. Vandaag pak ik hem uit voor het eerst uit en bij het openen van de case zie ik dit:

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

De cooler hangt wel vast maar dit lijkt me niet normaal. Heb dezelfde cooler op een andere pc zelf geinstalleerd en daar hangt ie mooi recht. Begrijp ook niet goed hoe dat hij zo scheef en toch vast kan hangen.

Heb de pc voorlopig nog niet opgestart.

Wat denken jullie?

Mvg

Dat is idd niet correct, heb dezelfde hangen in pc hier, en deze staat netjes recht. Mijn gedacht is dat ze de backplate niet gemonteerd hebben:wtf:

[HoD]

Legacy Member
Wow, meestal moet je voor zulke topics de loep bovenhalen.. maar hier is het wel héél scheef. Ik zou die zeker zo niet opstarten. Als je garantie hebt op de volledige pc eerst de winkel contacteren. Heb je enkel garantie op onderdelen dan zou ik persoonlijk de koeler demonteren en het mobo grondig nakijken (voor- en achterkant) alvorens de Mugen er terug op te zetten.

EDIT: Backplate niet geplaatst, slecht geplaatst of wel geplaatst en geen luchtzakjes in de pc gezet waarna Bpost, DPD, TNT of welke koerier dan ook er serieus mee gesmeten heeft :P

Musk

Legacy Member
Dat kunt ge zelf toch ook wel fixen he, maak hem los en bekijk het eens!

z0ran

Legacy Member
De backplate hangt er wel degelijk op. Misschien is het door transport gebeurd. Zou hem idd zelf kunnen monteren, maar blijf er liever af omdat deze pc voor een kennis bestemd is en niet voor mezelf(daarom dat ik hem heb laten assembleren door de pc boer).

demon326

Legacy Member
z0ran zei:
De backplate hangt er wel degelijk op. Misschien is het door transport gebeurd. Zou hem idd zelf kunnen monteren, maar blijf er liever af omdat deze pc voor een kennis bestemd is en niet voor mezelf(daarom dat ik hem heb laten assembleren door de pc boer).

Lijkt me het beste om zelf even te fixen, anders wordt het toch weer stuk gedaan door transport...

T-T

Legacy Member
amai, das serieus scheef, pc laten brengen met de post is dus totaal niet aan te raden (+ pc moet altijd vervoerd worden op z'n rug met koeler naar boven toe), die smijten daar dus idd met hun pakketten, voor 't zelfde geld is er daar achter iets afgebroken of nog erger.
terug brengen die handel, zou er zelf niet naartoe kijken als je garantie hebt.
en zelf om die pc komen naar de winkel.

the dreamer

Legacy Member
Ja, ook al kan je dit misschien allemaal zelf oplossen, ik zou er mooi van afblijven en terug brengen/sturen kwestie van garantie. Gaat ge er seffes zelf aan prullen nog iets kapot en byebye garantie...

Maar idd dit is echt niet normaal, ik denk dat ik begon te flippen moest het mijn pc'ke zijn.

JackF

Legacy Member
Het is een vaststelling dat de koerierdiensten gooien met pakketten alsook met volledige PC's . Ik heb zelf al verschillende keren problemen gehad met het loskomen van hardware door het hardhandig aanpakken van de dozen . Vandaar dat ik sedert enkele weken er voor gekozen heb om geen verzendingen van PC's meer te doen .
Ik vermoed dat in het geval van de topicstarter er ook hardhandig is omgesprongen met de distributie waardoor de heatpipes van de Mugen verwrongen zullen zijn .

Gillios

Legacy Member
Mijn nieuwe pc, die ik 2 weken nu heb, kwam ook toe met TaxiPost secur met vanalles dat los hing. De graka enzo hing er zelfs half af. Ik bestel NOOIT meer iets met de post. Ik haat die mannekes daar nu :D

Musk

Legacy Member
Mijn PC kwam exact hetzelfde toe..

Heb cooler toen losgemaakt en fatsoenlijk erop gezet. Ik had die PC dringend nodig, anders had ik wel de moeite gedaan om hem terug te sturen.

TrsH

Legacy Member
kheb er eens eentje bezig gezien van TNT jong kerelke... deed zijdeur open, dozen robbelden eruit, meneer raapt ze weer op en smeet ze voorzichtig weer achteraan in zijn kamionette, was toen net moment dat mijn nieuwe 3dkaart moest geleverd worden met TNT

Exit

Legacy Member
een hdd kan veel verdragen van schokken (als ze niet draait), dus die zal er niet veel last van hebben.

FlameDB

Legacy Member
En hoe zit dat dan met transportdiensten die leveren bij pc winkels? Dit zijn toch ook vaak ups en dergelijke? Dan kan je al geen enkel product meer vertrouwen:p


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bill

Legacy Member
Bij ons wordt vaak met paletten geleverd die zoveel wegen dat ze er niet mee kunnen gooien :)

Maar dat is alleen als je in grote aantallen besteld natuurlijk, bij kleinere zaken zit dit in een grote doos met veel luchtzakjes enz. Als er beschadiging aan de doos is wordt dit geweigerd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan