ComputerVISTA
Legacy Member
Ik heb is een vraagje, t'klinkt meschien oer dom maar kga ze toch stellen. Ik heb nu een vrij goeie 3d kaart waar ik bij cod pieken haal tot 300 fps. nu lopen men schermen alletwee op 60 mhz dat wil dus zeggen dat ze 60 keer per seconde oplichten.
Je hoort de vraag waarschijnlijk al van kilometers aankomen, maar wat heb ik er baat bij dat die kaart 300 fps geeft als men scherm maar 60 keer oplicht per seconde ?
Of zie ik dat totaal verkeerd?
Alvast bedankt voor de nodige uitleg
Je hoort de vraag waarschijnlijk al van kilometers aankomen, maar wat heb ik er baat bij dat die kaart 300 fps geeft als men scherm maar 60 keer oplicht per seconde ?
Of zie ik dat totaal verkeerd?
Alvast bedankt voor de nodige uitleg

Ik ben beetje verschoten dat ge op 60mhz speelt. Doet da geen pijn aan de oogjes? Als ik op 60mhz sta kan ik het geen minuut verdragen. Ik denk nie da er hier veel zijn die op 60mhz staan of ben ik verkeert? En nu ik er toch over bezig ben wat is eigenlijk de beste stand van mhz? denken jullie?

)